مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
بصورت فایل ورد همراه با منابع |
||
2-1-مبانی نظری تحقیق ………………………………. |
14 |
|
2-1-1-سرمایه اجتماعی ……………………………………. |
14 |
|
2-1-2-مفهوم سرمایه اجتماعی از نگاه اندیشمندان ………….. |
15 |
|
2-1-2-1-پاتنام ………………………………………… |
15 |
|
2-1-2-2-بوردیو …………………………………… |
15 |
|
2-1-2-3-کلمن …………………………………………….. |
16 |
|
2-1-3-سطوح سرمایه اجتماعی …………………………… |
17 |
|
2-1-4-نقش سرمایه اجتماعی در پیشرفت سازمان ……………. |
18 |
|
2-1-5-عناصرسرمایه اجتماعی ………………………… |
21 |
|
2-1-6-فراتحلیل و روند سرمایه ی اجتماعی در ایران ……………. |
24 |
|
2-1-7-نمودهای اختاپوس وار سرمایه ی اجتماعی در حوزه های زندگی . |
25 |
|
2-1-8-سرمایه ی اجتماعی و مدارای اجتماعی ……………………… |
26 |
|
2-1-9-سرمایه ی اجتماعی و سلامت روانی…………………….. |
27 |
|
2-1-10-سرمایه ی اجتماعی و شادمانی و رضایت از زندگی .. |
27 |
|
2-1-11-سرمایه ی اجتماعی و شبكه های ارتباطی …… |
27 |
|
2-1-12-سرمایه ی اجتماعی و رفاه اجتماعی ………………. |
28 |
|
2-1-13-سرمایه ی اجتماعی و جرم و بزهكاری ………………. |
28 |
|
2-1-14- سرمایه ی اجتماعی و خانواده ……………………. |
30 |
|
2-1-15-سرمایه ی اجتماعی و مشاركت های زنان ………………. |
30 |
|
2-1-16-رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد توسعه ……………… |
31 |
|
2-1-17-مدیریت سرمایه اجتماعی و نقش آن در ابعاد توسعه … |
32 |
|
2-1-18-نقش سرمایه اجتماعی در نیل به توسعه ……………….. |
35 |
|
2-1-19-نشانههای ضعف سرمایه اجتماعی در سازمان …………. |
36 |
|
2-1-20-سرمایه اجتماعی در نظام اقتصادی …………………. |
38 |
|
2-1-21-مشكل سنجش سرمایه اجتماعی ………………….. |
40 |
|
2-1-22-تاریخچه مطالعات سرمایه اجتماعی ……………… |
41 |
|
2-1-23-فعالیت های مکمل ………………. |
42 |
|
2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه ……. |
42 |
|
2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه ……………….. |
44 |
|
2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه ………………. |
44 |
|
2-1-27-فعالیت مکمل …………………………………… |
44 |
|
2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل …………………….. |
44 |
|
2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی …………………. |
45 |
|
2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه ……….. |
45 |
|
2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت . |
48 |
|
2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز ………………………….. |
48 |
|
2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر …………………………….. |
49 |
|
2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد …………………… |
50 |
|
2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو …………………… |
50 |
|
2-1-30-5-دیدگاه کمینوس ……………………….. |
50 |
|
2-1-30-6-نظریه ی هربارت …………………… |
51 |
|
2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی …………………. |
51 |
|
2-1-31-پیشرفت تحصیلی …………………….. |
53 |
|
2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی ……………. |
55 |
|
2-2-پیشینه تحقیق ……………………………. |
59 |
|