مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان

مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مبانی نظری تحقیق ……………………………….

14

2-1-1-سرمایه اجتماعی …………………………………….

14

2-1-2-مفهوم سرمایه اجتماعی از نگاه اندیشمندان …………..

15

2-1-2-1-پاتنام …………………………………………

15

2-1-2-2-بوردیو ……………………………………

15

2-1-2-3-کلمن ……………………………………………..

16

2-1-3-سطوح سرمایه اجتماعی ……………………………

17

2-1-4-نقش سرمایه اجتماعی در پیشرفت سازمان …………….

18

2-1-5-عناصرسرمایه اجتماعی …………………………

21

2-1-6-فراتحلیل و روند سرمایه ی اجتماعی در ایران …………….

24

2-1-7-نمودهای اختاپوس وار سرمایه ی اجتماعی در حوزه های زندگی .

25

2-1-8-سرمایه ی اجتماعی و مدارای اجتماعی ………………………

26

2-1-9-سرمایه ی اجتماعی و سلامت روانی……………………..

27

2-1-10-سرمایه ی اجتماعی و شادمانی و رضایت از زندگی ..

27

2-1-11-سرمایه ی اجتماعی و شبكه های ارتباطی ……

27

2-1-12-سرمایه ی اجتماعی و رفاه اجتماعی ……………….

28

2-1-13-سرمایه ی اجتماعی و جرم و بزهكاری ……………….

28

2-1-14- سرمایه ی اجتماعی و خانواده …………………….

30

2-1-15-سرمایه ی اجتماعی و مشاركت های زنان ……………….

30

2-1-16-رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد توسعه ………………

31

2-1-17-مدیریت سرمایه اجتماعی و نقش آن در ابعاد توسعه …

32

2-1-18-نقش سرمایه اجتماعی در نیل به توسعه ………………..

35

2-1-19-نشانه‌های ضعف سرمایه اجتماعی در سازمان ………….

36

2-1-20-سرمایه اجتماعی در نظام اقتصادی ………………….

38

2-1-21-مشكل سنجش سرمایه اجتماعی …………………..

40

2-1-22-تاریخچه مطالعات سرمایه اجتماعی ………………

41

2-1-23-فعالیت های مکمل ……………….

42

2-1-24-اهمیت و ضروریت فعالیت های مکمل و فوق برنامه …….

42

2-1-25-اهداف فعالیت های مکمل و فوق برنامه ………………..

44

2-1-26-تعاریف فعالیت های مکمل و فوق برنامه ……………….

44

2-1-27-فعالیت مکمل ……………………………………

44

2-1-28-فعالیت کمک برنامه و مکمل ……………………..

44

2-1-29-فعالیت فوق برنامه ی درسی ………………….

45

2-1-30-ماهیت فلسفی فعالیت های مکمل و فوق برنامه ………..

45

2-1-30-فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت .

48

2-1-30-1-دیدگاه ویلیام جیمز …………………………..

48

2-1-30-2-دیدگاه اسپنسر ……………………………..

49

2-1-30-3-دیدگاه ادوارد کلاپارد ……………………

50

2-1-30-4-دیدگاه ژان ژاک روسو ……………………

50

2-1-30-5-دیدگاه کمینوس ………………………..

50

2-1-30-6-نظریه ی هربارت ……………………

51

2-1-30-7-نظریه ی جان دیویی ………………….

51

2-1-31-پیشرفت تحصیلی ……………………..

53

2-1-32-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی …………….

55

2-2-پیشینه تحقیق …………………………….

59

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه رابطه سرمایه اجتماعی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه با پیشرفت تحصیلی دانشجویان”