مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه 15

2-1. مبانی نظری. 15

2-1-1. تعریف مدیریت.. 15

2-1-2 . مدیریت کلاس.. 17

2-1-2-1. سبک های مدیریت.. 27

2-1-2-2. سبک مدیریت مداخله گرا 28

2-1-2-3. سبک مدیریت غیر مداخله گرا 30

2-1-2-4. سبک مدیریت تعامل گرا 31

2-1-3. یادگیری خود تنظیمی.. 34

2-1-4. پیشرفت تحصیلی.. 45

2-1-4-1. اهمیت پیشرفت تحصیلی.. 48

2-1-4-2. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از لحاظ کاربردی.. 48

2-1-4-3. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از نظر کارآیی نظام آموزشی.. 49

2-2. مبانی تجربی. 49

2-2-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 49

2-2-2. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 56

2-3. جمع بندی کلی نظریه ها و تحقیقات.. 73

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی”