مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مبانی نظری تحقیق ………………………………………………………………………………………. 10
2-1-1-انگیزش پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………. 10
2-1-2-پیشرفت ………………………………………………………………………………………………… 11
2-1-3-اهداف پیشرفت ………………………………………………………………………………………. 12
2-1-4-منشا نیاز به پیشرفت ………………………………………………………………………………… 12
2-1-5-مدل پیشرفت اتكینسون …………………………………………………………………………….. 15
2-1-6-نظریه مک کللند ………………………………………………………………………………………. 16
2-1-7-انگیزه پیشرفت ……………………………………………………………………………………….. 16
2-1-8-زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت …………………………………………………………………….. 17
2-1-9-ویژگی های دانش آموزان دارای انگیزش پیشرفت …………………………………………… 18
2-1-10-نظریه های انگیزشی ……………………………………………………………………………….. 19
2-1-10-1-جان اتکینسون …………………………………………………………………………………… 19
2-1-10-2-ویکتور وروم …………………………………………………………………………………….. 19
2-1-10-3-کمپبل و پریچارد ……………………………………………………………………………….. 19
2-1-10-4-وین ماندی و همکارانش ……………………………………………………………………… 19
2-1-10-5-بیریل سان و استانیر …………………………………………………………………………….. 19
2-1-10-6-میسکل …………………………………………………………………………………………….. 20
2-1-10-7-فروید ……………………………………………………………………………………………… 20
2-1-11-انگیزش هدف است یا وسیله ……………………………………………………………………. 20
2-1-12-عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان …………………………………… 21
2-1-13-ارتباط انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ………………………………………………….. 24
2-1-14-ویژگی دانش آموزان دارای انگیزه پیشرفت بالا ……………………………………………… 24
2-1-15-راهكارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی ……………. 26
2-1-16-آموزش انگیزه پیشرفت ……………………………………………………………………………. 29
2-1-17-خود کار آمدی ………………………………………………………………………………………. 30
2-1-18-نظریه های خودكارآمدی ………………………………………………………………………….. 32
2-1-19-عوامل موثر بر خودكارآمدی ……………………………………………………………………… 34
2-1-20-وراثت ……………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-21-موقعیت ………………………………………………………………………………………………. 38
2-1-22-زمان …………………………………………………………………………………………………… 39
2-1-23-ابعاد خودکارآمدی ………………………………………………………………………………….. 40
2-1-24-سبک های اسنادی ………………………………………………………………………………….. 42
2-1-25-منابع کنترل ………………………………………………………………………………………….. 43
2-1-26-جریان نسبت دادن …………………………………………………………………………………. 45
2-1-27-پیشایندهای استنباط های علی ……………………………………………………………………… 45
2-1-28-خواص استنباط های علی …………………………………………………………………………… 47
2-1-29-تاثیر تراکمی نسبت دادن ها بر موفقیت و شکست …………………………………………. 49
2-2-پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………… 50
لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی”