پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

یادگیری آموزش تغییر رفتار نسبتا پایدار;تمرین تجربه

تعریف آموزش :

-آموزش از پیش تعیین شده است

-به منظور یادگیری بین دانش آموز و معلم صورت می گیرد

-همراه با كنش متقابل است

-آموزش ابزاری برای یادگیری است

-آموزش بعد بیرونی دارد در حالیكه یادگیری جنبه درونی دارد

-آموزش ممكن است به یادگیری نینجامد

حافظه چیست؟

-حافظه با یادگیری فرق دارد

-حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پایداری كه زیربنای یادگیری است

-حافظه شامل پردازشهای مختلفی است كه در زمان معینی ثبت می شود

-از نظر رفتار گرایان حافظه همان یادگیری است

-از نظر روانشناسان شناختی ، حافظه با یادگیری فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشی است

تعریف رشد:

-رشد تغییراتی پیوسته و منظم است كه در نتیجه گذشت زمان بوجود می آید.

-رشد و یادگیری تأثیر متقابل دارند

-رشد زمینه یادگیری را فراهم می كند و یادگیری هم منجر به رشد بهتری می شود

-یادگیری به تمرین وابسته است در حالیكه در رشد یا تأثیر یادگیری وجود ندارد و یا تأثیر آن كند است.

دانلود پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی”