پاورپوینت تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی 60 اسلاید pptx

تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی;مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار;بازاریابی و مدیریت کسب و کار;بازاریابی مدیریت کسب و کار;انواع بازاریابی;بازاریابی و بازار شناسی;تعاریف بازاریابی;وظایف مدیر بازاریابی;بازاریابی انگیزشی;بازاریابی توسعه ای

این پاورپوینت در مورد تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی در 60اسلاید و شامل تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی،مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای و منابع می باشد…

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
v بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
v بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
v بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

بازارگرایی:گرایش به بازار و نیازهای مشتری كه اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یك فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی: شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشكیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی كه بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی: بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شركت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی: نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی 60 اسلاید pptx

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی 60 اسلاید pptx”