پاورپوینت انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی
انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی;تعریف بازاریابی;اهداف بازار یابی;ضرورت بازاریابی;Marketing;تعریف مدیریت بازاریابی
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشندکه باید ارضاء شوند.
-بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.
لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی”