مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………… 14

قسمت اول : تسهیم دانش ……………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-1 دانش و انواع آن ……………………………………………………………………………………………………………………….. 15

2-2 مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-3 مفهوم تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………… 19

2-4 مدل های تسهیم دانش……………………………………………………………………………………………………………… 21

2-4-1 مدل عمل منطقی………………………………………………………………………………………………………………….. 22

2-4-2 مدل رفتار برنامه ریزی شده……………………………………………………………………………………………………. 23

2-4-3 مدل تسهیم دانش هندریکس………………………………………………………………………………………………… 24

2-4-4 مدل تسهیم دانش یانگ و هولدن…………………………………………………………………………………………… 24

2-4-5 مدل تسهیم دانش لی و الهوامد…………………………………………………………………………………………….. 26

2-4-6 مدل تسهیم دانش واندن هوف و وان وینن…………………………………………………………………………….. 27

2-5 مؤلفه های کلیدی تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………. 28

2-6 موانع تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………….. 29

2-7 اهمیت تسهیم دانش…………………………………………………………………………………………………………………. 32

2-8 تسهیم دانش در آموزش عالی…………………………………………………………………………………………………….. 33

قسمت دوم : قابلیت جذب دانش……………………………………………………………………………………………………… 35

2-9 مفهوم قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………………………. 35

2-10 انواع قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………………….. 36

2-10-1 قابلیت جذب بالقوه …………………………………………………………………………………………………………….. 36

2-10-2 قابلیت جذب بالفعل ……………………………………………………………………………………………………………. 37

2-10-3 قابلیت جذب مطلق ……………………………………………………………………………………………………………. 38

2-10-4 قابلیت جذب نسبی……………………………………………………………………………………………………………… 39

2-11 مدل های قابلیت جذب دانش………………………………………………………………………………………………….. 41

2-11-1 مدل قابلیت جذب دانش کوهن و لونیتال…………………………………………………………………………….. 41

2-11-2 مدل قابلیت جذب دانش زهرا و جرج ………………………………………………………………………………….. 42

2-11-3 مدل قابلیت جذب دانش منبیوا و همکاران…………………………………………………………………………… 43

2-11-4 مدل قابلیت جذب دانش لین و همکاران …………………………………………………………………………….. 44

2-11-5 مدل قابلیت جذب دانش تودوروا و داریسین ………………………………………………………………………. 45

2-12 مؤلفه های کلیدی قابلیت جذب دانش ……………………………………………………………………………………. 47

2-13 اهمیت قابلیت جذب دانش در نوآوری سازمان…………………………………………………………………………. 49

2-14 قابلیت جذب دانش و آموزش عالی…………………………………………………………………………………………… 50

قسمت سوم : بهبود کیفیت علمی …………………………………………………………………………………………………….. 53

2-15 مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………….. 53

2-16 کیفیت در آموزش عالی……………………………………………………………………………………………………………. 54

2-17 مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی…………………………………………………………………………………….. 56

2-18 اعتباربخشی و تضمین کیفیت در آموزش عالی…………………………………………………………………………. 57

2-19 مدل های جدید اعتباربخشی در آموزش عالی…………………………………………………………………………… 58

2-19-1 برنامه بهبود کیفیت علمی (AQIP)……………………………………………………………………………………. 58

2-19-1-1 ارزشها و مؤلفه های برنامه بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………… 60

2-19-1-2 محاسن برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………………… 64

2-19-2 برنامه ارزیابی و ارتقاء کیفیت (PEAQ)………………………………………………………………………………. 66

2-19-2 مدل مسیر ………………………………………………………………………………………………………………………….. 68

2-20 ارتباط بین مدل کیفیت بالدریج و برنامه بهبود کیفیت علمی……………………………………………………. 70

2-21 یادگیری سازمانی و برنامه بهبود کیفیت علمی…………………………………………………………………………. 73

قسمت چهارم : ارتباط تسهیم دانش ، قابلیت جذب دانش و بهبود کیفیت علمی………………………………. 75

2-22 تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش…………………………………………………………………………………………. 75 2-23 رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی………………………………………………………………………………………….. 77

2-24 الگوی مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………… 77

قسمت پنجم : پژوهش های مرتبط با موضوع پژوهش ……………………………………………………………………….. 78

2-25 پژوهش های انجام شده در خارج……………………………………………………………………………………………… 79

2-26 پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………………………………………………….. 81

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی”