مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها
مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها
بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه………………………………………………………………………………. |
2-2- تحقیقات پیشین………………………………………………………………….. |
2-2-1- تحقیقات داخلی……………………………………………………………………………. |
2-2-2- تحقیقات خارجی………………………………………………………………………….. |
2-2-3- جمعبندی……………………………………………………………………….. |
2-3- تاریخچهی اوقات فراغت از آغاز پیدایش انسان تا امروز………………………….. |
2-4- مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………… |
2-4-1- اوقات فراغت به منزلهی وقت آزاد……………………………………………………. |
2-4-2- اوقات فراغت به منزلهی فعالیت………………………………………………………. |
2-4-3- اوقات فراغت به منزلهی حالتی ذهنی یا حالتی از بودن……………………… |
2-4-4- اوقات فراغت به منزلهی مفهوم کلنگر و همهجانبه……………………………. |
2-4-5- اوقات فراغت به منزلهی شیوهای از زندگی………………………………………… |
2-5- نظریه پردازان مرتبط با اوقات فراغت……………………………………………………. |
2-5-1- تورستین وبلن………………………………………………………………………………. |
2-5-2- ژوفر دومازیه………………………………………………………………….. |
2-5-3- ماکس کاپلان………………………………………………………………… |
2-5-4- مارتی، اچ نومیر…………………………………………………………………………….. |
2-5-5- استنلی پارکر…………………………………………………………………….. |
2-5-6- هایدی روزن باوم…………………………………………………………………………… |
2-5-7- نوربرت الیاس……………………………………………………………………………….. |
2-5-8- کریس روجک………………………………………………………………………………. |
2-5-9- پییر بوردیو………………………………………………………………………………….. |
2-6- چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………. |
لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها”