مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1-2مقدمه……………………………………………………………………………….

2-2مروری بر مبانی نظری پژوهش……………………………………………………………..

2-2-1تعریف و اهمیت مهارت های زندگی…………………………………………………..

2-2-2اهمیت مهارتهای زندگی از لحاظ سلامت روانی…………………………………..

2-2-3 انواع مهارتهای زندگی……………………………………………………………………..

2-3 ابعاد مهارتهای زندگی………………………………………………………………………

2-3-1مهارت های ارتباط بین فردی-روابط انسانی………………………………………..

2-3-2 مهارت های حل مسله- تصمیم گیری……………………………………………….

2-3-3 مهارت های مربوط به سلامت جسمانی- حفظ سلامتی……………………….

2-3-4 مهارت های رشد هویت- هدف در زندگی……………………………………….

2- 4مبانی نظری برنامه آموزش مهارتهای زندگی…………………………………………..

2-5اهداف آموزش مهارت های زندگی………………………………………………………..

2-6جایگاه مهارتهای زندگی در اسلام……………………………………………………

2-7تعریف و اهمیت سلامت روان………………………………………………………..

2-8 بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه………………………………………………..

2-9ویژگی های افراد سالم از دیدگاه های مختلف…………………………………………

2-10دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روانی………………………………………….

2-10-1 دیدگاه روان پزشکی…………………………………………………………………….

2-10-2 دیدگاه رفتار گرایی………………………………………………………………………

2-10-3 دیدگاه انسان گرایی……………………………………………………………………..

2-10-4 دیدگاه هستی گرایی…………………………………………………………………….

2-10-5 دیدگاه شناختی………………………………………………………………………

2-10-6 دیدگاه بوم شناختی………………………………………………………………….

2-11مبانی نظری عزت نفس…………………………………………………………………..

2-12توجه به عزت نفس در کودکان…………………………………………………………….

2-13اهمیت عزت نفس…………………………………………………………………….

2-14علائم عزت نفس سالم و نا سالم………………………………………………………….

2-15سوابق پژوهش…………………………………………………………………………….

2-15-1 تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به داخل کشور……………………………

2-15-2 تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به خارج کشور……………………………

2-16خلاصه فصل……………………………………………………………………………..

دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس”