مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس
مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس
بصورت فایل ورد همراه با منابع 1-2مقدمه………………………………………………………………………………. |
2-2مروری بر مبانی نظری پژوهش…………………………………………………………….. |
2-2-1تعریف و اهمیت مهارت های زندگی………………………………………………….. |
2-2-2اهمیت مهارتهای زندگی از لحاظ سلامت روانی………………………………….. |
2-2-3 انواع مهارتهای زندگی…………………………………………………………………….. |
2-3 ابعاد مهارتهای زندگی……………………………………………………………………… |
2-3-1مهارت های ارتباط بین فردی-روابط انسانی……………………………………….. |
2-3-2 مهارت های حل مسله- تصمیم گیری………………………………………………. |
2-3-3 مهارت های مربوط به سلامت جسمانی- حفظ سلامتی………………………. |
2-3-4 مهارت های رشد هویت- هدف در زندگی………………………………………. |
2- 4مبانی نظری برنامه آموزش مهارتهای زندگی………………………………………….. |
2-5اهداف آموزش مهارت های زندگی……………………………………………………….. |
2-6جایگاه مهارتهای زندگی در اسلام…………………………………………………… |
2-7تعریف و اهمیت سلامت روان……………………………………………………….. |
2-8 بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه……………………………………………….. |
2-9ویژگی های افراد سالم از دیدگاه های مختلف………………………………………… |
2-10دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روانی…………………………………………. |
2-10-1 دیدگاه روان پزشکی……………………………………………………………………. |
2-10-2 دیدگاه رفتار گرایی……………………………………………………………………… |
2-10-3 دیدگاه انسان گرایی…………………………………………………………………….. |
2-10-4 دیدگاه هستی گرایی……………………………………………………………………. |
2-10-5 دیدگاه شناختی……………………………………………………………………… |
2-10-6 دیدگاه بوم شناختی…………………………………………………………………. |
2-11مبانی نظری عزت نفس………………………………………………………………….. |
2-12توجه به عزت نفس در کودکان……………………………………………………………. |
2-13اهمیت عزت نفس……………………………………………………………………. |
2-14علائم عزت نفس سالم و نا سالم…………………………………………………………. |
2-15سوابق پژوهش……………………………………………………………………………. |
2-15-1 تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به داخل کشور…………………………… |
2-15-2 تحقیقات و سوابق پژوهشی مربوط به خارج کشور…………………………… |
2-16خلاصه فصل…………………………………………………………………………….. |
لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس”