دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت ;خصوصی سازی ;تأکید بر بازاریابی ورزشی

•بازاریابی:

بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات می‌باشد. تعریف كاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریكا:‌

Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives”.

•كالاهای ورزشی:

به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، كالای ورزشی می‌گویند.

•خدمات ورزشی :

به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی می‌گویند.

•مدیریت بازاریابی:‌

به كاركرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و كنترل برنامه‌هایی كه جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق می‌گردد.

•استراتژی بازاریابی:‌

استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امكانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.

•بازاریابی بین المللی:

به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی كه جریان كالاها و خدمات را به مصرف كنندگان در بیش از یك كشور برای كسب سود، هدایت كند، بازاریابی بین المللی گفته می‌شود.

•حامی مالی:

فرد، شركت، كارخانه، رسانه‌های گروهی و یا سرمایه گذاری كه با حمایت مالی با اهداف تبلیغات كالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته می‌شود كه این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.

•بازاریابی ورزشی:

به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی كه در جهت یافتن بازار مصرف كالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف كنندگان، انجام می‌گیرد، بازاریابی ورزشی گفته می‌شود.

دانلود دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی”