پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری;دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری;مدیریت ارتباط با مشتری;مدیریت ارتباط با مشتری CRM;CRM

بخشی از محتوای پاورپوینت:

CRM چیست؟

تعریف 1: رویكردی چند جانبه، جامع و گسترده است كه برای ایجاد هماهنگی بین میزان فروش، خدمات مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی و دیگر فعالیت‌های مربوط به مشتری استقرار می‌یابد

تعریف 2 : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.

اهداف CRM

افزایش درآمد حاصله از فروش
• افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
• افزایش سود
• افزایش میزان رضایت مشتریان
• ارائه محصولات صحیح به هر مشتری
• ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری
• ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری
• حمایت(خدمات پس از فروش)

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری”