پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر; مدیریت كیفیت فراگیر

پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

این پرسشنامه توسط مقیمی وهمکاران درسال 1388 معرفی گردیده است که توسط محرم زاده ودیگران (1388)نیزمورداستفاده قرارگرفته است.در این پرسشنامه هشت بعد حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان ،برنامه ریزی استراتژیک،تمرکز روی مشتری (مشتری مداری )،شناسایی وآموزش کارکنان،توانمندسازی(قدرتمندسازی)کارکنان وکار تیمی ، اندازه گیری وتجزیه وتحلیل کیفیت،کیفیت وپیامدهای بهبودکیفیت وبهره وری بعنوان ابعادمدیریت کیفیت فراگیرتعریف شده است.

هریك از معیارهای 8 گانه ارزیابی در پرسشنامه از 6 گویه تشكیل شده كه جمعا دارای 48 گویه می باشد. كه كاركنان از هر معیار 6 گویه ای ،عبارتی كه بهترین كاربرد آن معیار را در سازمان نشان می دهدانتخاب می نمایند.برای تعیین امتیاز سازمان از فهرست معیارهای مدیریت كیفیت فراگیر ،گزینه انتخابی را طبق جدول پرسشنامه امتیاز گذاری می شود كه امتیاز 160-200 نشان دهنده تعهد قوی ،امتیاز 120-159 نشان دهنده فلسفه منطقی با سازماندهی مطلوب ،امتیاز 80-119 نشان دهنده اغاز كار سازمان ، امتیاز 40-79 نشان دهنده شناخت مبهم و امتیاز 0-39 نشان دهنده عدم عملكرد درزمینه بهبود كیفیت و بهره وری می باشد

دانلود پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

لینک دانلود و توضیحات فایل”پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر”