اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزس م رابرطرف کنم; چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزس م رابرطرف کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزس .م رابرطرف کنم.

فهرست مطالب

چکیده :. 3

کلید واژگان:. 4

مقدمه :. 5

توصیف وضعیت موجودوبیان مسا له:. 6

اهداف پژوهش. 7

اهداف جزئی:. 7

گردآوری اطلاعات شواهد(1). 7

جدول حل تناقضات:. 10

تجزیه و تحلیل وتفسیرها:. 11

انتخاب راه جدید به صورت موقّت. 14

آ موزش درمانی. 15

روشهای درمان حسادت:. 15

تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانوادهومدرسه. 16

درمان پرخاشگری:. 17

قوانین یادگیری:. 18

قانون اثر ونتیجه:. 18

تشویق و تنبیه:. 18

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2). 19

مدل جدول تناقضات:. 21

ارزیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار:. 22

ارائه راهکا رها:. 23

منابع :. 24

چکیده :

این پژوهش با هدف حل مشکل اخلاقی ورفتاری دانش اموز س.م انجام گردیده است که دانش آموز دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی درکلاس درس وحیاط مدرسه و…. ، مسخره كردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی ، سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشكل دانش آموز در ذهن من ایجاد گردید:1 – آیا بیماری سردرد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟2-آ یا بیماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟3- آیا تربیت غلط ، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟4- آیا به خاطر روابط غلط با ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟5- آیا دچار كمبود محبت شده است؟6- آیا با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟7- چه راه حل هایی برای مشكل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش اقدام پژوهی مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد كه ما مجبور باشیم از چند روش به صورت تركیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهایمشاهده ، مشاهده مشاركتی و مصاحبهرا انتخاب نمودم.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم

لینک دانلود و توضیحات فایل”اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز رابرطرف کنم”