بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران ;چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف
– اهداف كلی
– اهداف جزئی
– سوالات تحقیق
تعریف مفهومی واژهها
فصل دوم
پیشینه و تاریخچة آموزش از راه دور
مسایل بنیادی درآموزش از راه دور
– رویكردهای اساسی آموزش از راه دور
– علل پیدایش آموزش از راه دور
– مزایا و امكانات آموزش از راه دور
– آموزش از راه دور ورویكردهای آموزشی و یادگیری
– تكامل نسلی آموزش از راه دور
اركان، ویژگیها و مبانی آموزش از راه دور
آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران
تفاوتهای موجود بین دانش آموزان نظام حضوری و فراگیران آموزش از راه دور
طبقه بندی مخاطبین
روشها و فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور
چالشها و دغدغههای مرتبط با آموزش از راه دور
فصل سوم
روش تحقیق
فصل چهارم
طرح تحقیق
فصل پنجم
یافتهها و نتایج
محدودیتهای تحقیق
راه كارهای پیشنهادی تحقیق
منابع و مآخذ
پیوستها
فهرست اشكال و جداول
شكل شماره 1 – رویكردهای آموزشی و یادگیری
شكل شماره 2- فرایند اجرایی تحصیل در آموزش از راه دور
شكل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طریق آموزش
جدول شماره 1- مقایسه فراگیری نظام رایج حضوری با فراگیران نظام آموزش از راه دور
لینک دانلود و توضیحات فایل”بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران”