ارائه روشی برای اولویت‌بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین‌المللی و تجارت الكترونیكی

اولویت‌بندی ;صنایع ایران;قابلیت بازارسازی بین‌المللی ;تجارت الكترونیكی

موفقیت در راهبرد جهش صادراتی مستلزم شناسایی تحولات جهشی نظیر تجارت الكترونیكی در عرصه تجارت بین‌الملل است. توسعه تجارت الكترونیكی مستلزم سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های مربوط به آن، در كشور است، لذا تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این راستا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهیل امر توسعه تجارت الكترونیكی و به منظور اولویت‌بندی زمینه‌های سرمایه‌گذاری، اقدام به تبیین مدلی نموده است كه در آن صنایع مختلف از نظر قابلیت بازارسازی بین‌المللی در تجارت الكترونیكی، اولویت‌بندی می‌شوند. از جمله نتایج حاصل از تحقیق حاضر، اولویت‌بندی صنایع با ISIC چهار رقمی و دو رقمی می‌باشد. تعیین راهبردهایی كه بتوان با استفاده از آن، زمینه موفقیت صنایع در بازارسازی بین‌المللی در تجارت الكترونیكی را افزایش داد، از دیگر نتایج ارائه شده در این مقاله، می‌باشد.

فهرست مطالب

چكیده

مقدمه

1. ادبیات موضوع

2. قابلیت بازارسازی در تجارت الكترونیكی

3. آزمون خرید الكترونیكی

1-3. ویژگیهای محصول

2-3. آشنایی و اعتماد مشتری نسبت به مارك تجاری محصول

3-3. ویژگیهای مشتری

4. روش تحقیق

1-4. جامعه آماری و جمع‌اوری داده‌ها

2-4. فرضیات تحقیق

3-4. طراحی مدل

جمع‌بندی و ملاحظات

منابع

دانلود ارائه روشی برای اولویت‌بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین‌المللی و تجارت الكترونیكی

لینک دانلود و توضیحات فایل”ارائه روشی برای اولویت‌بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین‌المللی و تجارت الكترونیكی”