پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی;همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ;فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده;برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت تعریف كردن نقشهای بازاریابی;تعریف مأموریت بازار گرا;مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت;طراحی پرتفولیو كسب و كار;تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار;ماتریس رشد سهم گرو

عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان “شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری” در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)”