مقاله درباره استراتژیهای توزیع داده برای تصاویر
استراتژیهای توزیع داده برای تصاویر ;توزیع داده;تصاویر;استراتژی;high resolution;اندازه و مقیاس تصاویر;دانلود;دانلود مقاله;دانلود تحقیق;دانلود پایان نامه;گرافیک های سه بعدی;محیط های مجازی پوششی;تولید تصاویر highresolution;توسعه الگورتیم
*استراتژیهای توزیع داده برای تصاویر *
خلاصه:
تصاویر مقیاس بزرگ و high- resolution بصورت افزایشی برای برنامههای كاربردی interactive (گرافیكهای سهبعدی) شامل تصاویر دادهای مقیاس بزرگ و محیطهای مجازی پوششی و طرحهای مشترك است و مورد استفاده قرار میگیرند. این سیستمها باید شامل یك كارآیی بسیار بالا و افزاینده زیر سیستمهای rendering برای تولید تصاویر high-resolution در اندازههای فریمهای real – time باشند.
ما تحقیق وبررسی میكنیم كه چگونه سیستمی را كه تنها از اجزای قطعات گرانقیمت در یك pc cluster استفاده میكند بسازیم. هدف اصلی پیشرفت و توسعه الگوریتمهای كارا برای تقسیمبندی و توزیع وظایف rendering به صورت مؤثر در پهنای باند عملیات پردازشی و انبارداری و محدودیتهای یك سیستم توزیع یافتهاست. در این مقاله ما سه راه متفاوت را كه از نظر نوع دادههایی كه از Client به سرورهای تصویر میفرستند فرق دارند با هم مقایسه میكنیم به كنترل مقادیر اولیه و پیكسلها برای هر راه آزمایشات اولیه را به وسیله یك سیستم الگو كه یك تصویر دیواری چند پروژهكتوره را با یك pc-cluster تولید میكند، شرح میدهیم. ما راههای متفاوتی را كه برای ساختارهای متفاوت سیستمی مناسب باشد با بهترین انتخاب مربوطه به پهنای باند ارتباطی ظرفیت انبارداری و قدرت پردازشكردن Clientو سرورهای تصویری را پیدا كردیم:
كلیدهای اصلی مؤلف: رندركردن موازی، گرافیكهای شبكهشده، تصاویر مقیاس بزرگ تصویر Interactive، و محاسبه Cluster
فهرست مقاله:
- معرفی
2. طبقهبندی استراتژیهای توزیعداده
3. مدل اجرایی همگامسازی شد
4. مدل توزیع اولیه
5. مدل توزیع پیكسل
6. نتیجهگیری و كار آینده
7. مراجع
1. معرفی:
ما در حال عبور از دوران جدیدی از محاسبات كامپیوتری هستیم كه در آن تبادل با دادهها در سراسر زمان و فضا با وسایل تصویر ubiquitous موجود است. دلایل وجود این تغییرات در این دروان ساده هستند. پیشرفتهای سریع در كارآیی cpu ظرفیت ذخیرهسازی نهایی باند شبكه و تولیدات وسایل نمایشی.
راه سنتی استفاده از كامپیوترها و شبكهها بیشترین سیكلهای cpu را برای حل مشكلات تكنیكی و مدیریت و سازماندهی تراكنشهای تجاری مصرف میكردند، این رزوها بیشتر سیكلهای cpu نهایی باند شبكه در نقل و انتقالات شامل بوجود آوردن محتویات گمشده و تحریفشده فرستادن اطلاعات و ارائهكردن اطلاعات برای مردم برای جستجوكردن و تصویرساختن صرف میشوند.
در این دهه اخیر تصاویر نسل جدید مانند (light-ernitting plastics)LEP و
(organic light- emitting devices) OLED، اجزای قطعات با ارزشی ازنظر تجاری خواهند شد. این وسایل بسیار گران قیمت هستند. آنها ممكن است به دیوارها، پنجرهها، لوازم منزل و… وصل شوند. آنها ممكن است تكهتكه سطح یك اتاق، كف یك اتاق و یا حتی یك ساختمان را به صورت یكپارچه بپوشانند. پیشرفت آنها یك مشكل جدید تكنیكی جالب را معرفی خواهد كرد:
چگونه باید سیستمهای كامپیوتری برای تولید پیكسلهای بسیار زیاد طراحی كنیم؟
خوشبختانه در بیشترحالات منطقی همه تصاویر نیازی به اینكه یكمرتبه با resolution كامل یا در اندازههای فریمهای ویدئویی update شوند،ندارند. در عوض تعداد كمی از تصاویر بازخور را به نقل و انتقال user كه به زمانهای سریع refresh نیاز خواهد داشت. در زمانی كه اكثرتصاویر دیگر میتوانند در كمترین فركانس و یا در پائینترین update resolution شوند نشان میدهند در ضمن تصاویر برای استفادهكنندهای كه بتواند خالی یا سفید باقی بماند مشخص نیست.
هدف طراحی یك سیستمrenering قوی و انعطافپذیر برای تولید تعداد زیادی از پیكسلها كه در یك محیط پویا روی تصاویر متعدد فشرده میشوند است.
لینک دانلود و توضیحات فایل”مقاله درباره استراتژیهای توزیع داده برای تصاویر”