مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب

مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب

چکیده

هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد

چکیده:

هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد . جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد . نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است . فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد . و فرضیه دوم تصاویر کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد .

اهم نتایج به قرار زیر است :

1- کتاب علوم پایه اول ایران توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد (66/0 )

2- کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد ( 7/0)

کلید واژگان : تحلیل محتوا ، تصاویر ، نمودارها

فهرست مطالب

فصل اول : طرح مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………..

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..

فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..

فصل دوم : پیشنه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..

روند تاریخی تکامل روش تحلیل محتوا ……………………………………………………………………………………………………….

مراحل تحلیل محتوا ………………………………………………………………………………………………………………………………..

ارزیابی سطح خوانایی متون ………………………………………………………………………………………………………………………

روشهای تحلیل محتوا ………………………………………………………………………………………………………………………………

سازماندهی تحلیل محتوا …………………………………………………………………………………………………………………………..

انواع روشهای شمارش……………………………………………………………………………………………………………………………..

فصل سوم : روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

منبع تحلیل…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

تجزیه و تحلیل بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها ………………………………………………………………………………….

انواع روشهای تحلیل محتوا ……………………………………………………………………………………………………………………….

جامعه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………

نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………….

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها……………………………………………………………………………………………………………

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………..

یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………………

فهرست جداول و نمودارها………………………………………………………………………………………………………………………..

فصل پنجم :…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………

 مقدمه : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

یافته های توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………..

نتیجه گیری در مورد فرضیات ……………………………………………………………………………………………………………………

پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

منابع

دانلود مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه  ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب

لینک دانلود و توضیحات فایل”مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب”