پاورپوینت پیامدهای اخلاقی مدیریت برند

پاورپوینت پیامدهای اخلاقی مدیریت برند;پیامدهای اخلاقی مدیریت برند;مدیریت برند;تحقیق مدیریت برند;تعریف برند;محصول فرعی برندینگ;جامعه برند;چگونه محصول از برند متمایز می شود;شهرت و متمایز شدن یک برند;جامعه شناسی برند;مسئولیت اخلاقی برند

دانلود پاورپوینت با موضوع پیامدهای اخلاقی مدیریت برند، در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازاریابی

تعریف برند

محصول فرعی برندینگ

جامعه برند

چگونه محصول از برند متمایز می شود

شهرت و متمایز شدن یک برند

مقدمه ای بر جامعه شناسی برند

هویت جمعی

مسئولیت اخلاقی

قسمتی از متن:

شرکت ها باید کیفیت روابط با سایر شرکتها و مشتریان را حفظ کنند در غیر این صورت برند آسیب خواهد دید و این بدین معنی است که روش شرکت در این زمینه باید از نظر اخلاقی کاملا بی عیب و نقص باشد. با مشتریان باید به منظور ایفای آنچه از آن به عنوان اخلاق برند نام برده میشود با دقت رفتار شود.

اثرات ذکر شده در مورد مسوولیت اخلاقی برای همه برندها وجود داد. اگرچه همه برندها جوامع برند پر رونقی ندارند، اما همه برندها ابعاد اجتماعی و گروهی دارند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” پیامدهای اخلاقی مدیریت برند ” می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت پیامدهای اخلاقی مدیریت برند

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت پیامدهای اخلاقی مدیریت برند”