دانلود پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع

مدیریت کیفیت;مدیریت کیفیت جامع ;ابعاد کیفیت ;مدیریت کیفیت فراگیر

فهرست :

مقدمه
تعریف کیفیت و نظر دانشمندان
ابعاد کیفیت
مدیریت کیفیت
سیستم مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت فراگیر

مقدمه :

مدیریت کیفیت جامع یکی از کامل ترین و کارا ترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد.

در دنیای امروز که از یک سو رقابت های ملی ، منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی ، نیاز بازار و …

بسیار سریع و پر شتاب بوده مسلما تجزیه و تحلیل شناخت صحیح و به کارگیری مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواندبسیار راه گشا و موثر باشد…

مدیریت کیفیت جامع ساختار نظام یافته ای است که بر بهبود مستمر کلیه فعالیت های درونی یک سازمان تأکید می کند . هدف نهایی مدیریت کیفیت جامع بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، از طریق بهبود منابع انسانی ، فرآیندها و تجهیزات موجود و به موازات آن کاهش هزینه های حوزه عملیاتی است .

در تعریف دیگری از مدیریت کیفیت جامع : مدیریت کیفیت جامع ، فرآیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان ، مشتریان ، اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد .

تعریف كیفیت ازنظر دانشمندان

كیفیت راهی روشن برای شناسایی و حل مسائل به منظور بهبود عملكرد است. (دمینگ)

كشف آنچه مشتری می‌خواهد، آموزش به كاركنان برای برآورده ساختن نیاز مشتری و تحویل به موقع خدمات به مشتری (كرازبی)

كیفیت یعنی برآوردساختن نیازهای مشتری در صد در صد موار(هوگتون)

كیفیت زمانی حاصل می‌شود كه مشتریان شما بازمی‌گردند اما محصولات برگشت نمی‌شوند. (نولمان و شانون)

فایل پاورپوینت 51 اسلاید

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع”