پاورپوینت استراتژی قیمت گذاری

بازارکسب و کارپول;بازاریابی فروش هزینه خرید;کار مشتری فروش رقبا;رقیب محصول

  • از قیمت گذاری میتوان به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده کرد. این امر به ویژه برای تجارت های مبتنی بر نرم‌افزار به عنوان یک سرویس” یا SaaS[1] درست میباشد. قیمت گذاری میتواند باعث ایجاد سود و فروش بیشتر شود و مشتریان جدید را به لیست و کسب و کار شما جذب کند.
  • اگر شما هرگز در مورد قیمت گذاری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی فکر نکرده‌اید و به‌سادگی بهترین حدستان را روی برچسب کنونی قیمت محصول خود گذاشته اید ، نگران نباشید: نکته مهمی که در مورد محصولات دیجیتالی وجود دارد این است شما میتوانید همیشه قیمتشان را تنظیم کنید. بهتر از آن این است که سعی کنید هر یک از این 8 استراتژی قیمت گذاری زیر را برای محصولات دیجیتالی تست کنید و ببینید کدامیک برای شما بهتر عمل میکنند.
  • این‌ها استراتژی‌هایی برای محصولاتی هستند که به فروش میرسند.( توجه : اگرچه ما اغلب فکر میکنیم که SaaS راهیست برای انجام نرم‌افزارهای مبتنی بر اشتراک مثل ثبت اشتراک برای مایکروسافت آفیس یا ابزار ضد ویروس مورد علاقه شما، SaaS میتواند به دیگر محصولات دیجیتالی با یک مدل مبتنی “اشتراک دوره ای” نیز اشاره کند.)

دانلود پاورپوینت استراتژی قیمت گذاری

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت استراتژی قیمت گذاری”