دانلود پاورپوینت تشریح الزامات (ISO/TS16949:2009)

مدیریت کیفیت ISO ;مهمترین اعضای خانواده ISO 9000 ;هشت اصل مدیریت کیفیت

فصل اول:تغییرات استاندارد با ورژن 2000- مبانی مدیریت كیفیت (8اصل )

فصل دوم:تشریح الزامات ISOTS16949:2009

فصل اول

مهمترین اعضای خانوادة ISO 9000

ISO 9000:2005

این استاندارد مبانی سیستم مدیریت كیفیت را تشر‌یح می‌كند و اصطلاحات مربوط به سیستم‌های مدیریت كیفیت را بیان می كند.

ISO 9001:2008

این استاندارد، الزامات یك سیستم مدیریت كیفیت را برای مواردی مشخص می‌نماید كه یك سازمان نیازمند به اثبات توانایی خود در ارائه محصولاتی دارد كه خواسته‌های مشتری و الزامات قانونی مربوطه را برآورده می‌نماید. هدف این استاندارد ارتقای سطح رضایتمندی مشتریاناست.

ISO 9004:2009

استاندارد راهنمایی‌ها برای در نظرگرفتن (توام) اثربخشی و كارآیی سیستم مدیریت كیفیت است. هدف این استاندارد بهبود عملكرد سازمان و افزایش سطح رضایت مشتریان و سایر ذینفعان می‌باشد.

ISO 19011:2002

راهنمایی‌هایی است برای ممیزی سیستم‌های مدیریت كیفیت و/ یا ممیزی سیستم‌های مدیریت زیست محیطی.

— مبانی فكری سیستم‌ مدیریت كیفیت —
هشت اصل مدیریت كیفیت در ISO 9001:2008

1- مشتری محوری(Customer Focus)

سازمان‌ها به مشتریان خود وابسته هستند و لذا بایستی نیازهای حال و آینده آنان را درك نمایند، خواسته‌های آنها را برآورده سازند و در جهت فرارفتن از انتظارات مشتری تلاش كنند.

2- راهبری(Leadership)

راهبران وحدت مقصد و جهت‌گیری سازمان را ایجاد می‌كنند. آنها بایستی محیط درون سازمان را به نحوی بوجود آورده و برقرار نگه‌دارند تا افراد بتوانند در دستیابی به اهداف سازمان به طور كامل دخیل شوند.

و…………..

فایل پاورپوینت 79 اسلاید

دانلود دانلود پاورپوینت تشریح الزامات (ISO/TS16949:2009)

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت تشریح الزامات (ISO/TS16949:2009)”