پاورپوینت برند یا نام تجاری

دانلود پاورپوینت برند یا نام تجاری;بررسی برند یا نام تجاری;پاورپوینت جامع و کامل برند یا نام تجاری;کاملترین پاورپوینت برند یا نام تجاری;پکیج پاورپوینت برند یا نام تجاری;مقاله برند یا نام تجاری;تحقیق برند یا نام تجاری

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 33 صفحه

Powerpoint Templates برند یا نام تجاری

فهرست چکیده: یکی از با ارزشترین دارایی‏های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه‏گیری می‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی‏های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می‏باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر می‏باشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا می‏باشد. برند: طبق تعریفانجمن بازاریابی امریکا،مارک،برندیانمانام،بهانگلیسی: Brand یک نام، عبارت،طرح،نمادیا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند،نشان تجاری است.
برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهنبازار هدفرا اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر ونشانه هابا برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنایتصمیم گیریبرای خرید آن واقع خواهد شد.
برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس‏کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند. برند شامل همه احساسات،ویژگی هاو مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.
برند در فارسی معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است».نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند. کالا چیزی است که در یک کارخانه تولید می شود، اما یک برند آن چیزی است که مشتری آن را می خرد. یک کالا ممکن است از سوی یک رقیب تقلید شود، اما یک برند چیزی منحصر به فرد است. یک کالا خیلی زود از رده خارج می شود، ولی یک برند موفق پایدار می ماند. استفن کینگ
خلق یک برند به نبوغ، ایمان، و پشتکار نیاز دارد. دیوید آگیلوی
یک برند معتبر ”مجموعه‏ای از تداعی‏های ذهنی خاص (منحصر به فرد)، قوی (برتر از رقبا) و مثبت (ایده آلی) است که توسط مشتری به ارزش ادراک شده از محصولات و خدمات اضافه می‏شود.” کاپفر 1998
برندسازی حاصل پیامها و گزارشهای رسانه‏ها است. هرقدر تعداد این پیامها بیشتر و مطالب آنها مطلوب‏تر باشد، نام تجاری قوی‏تر خواهد شد. آل‏ریس – لورا ریس
برندسازی فعالیتی است که با برتری دادن به یک نام باعث افزایش اعتبار، شهرت و قیمت آن می‏گردد. برند سازی روش سریع تولید ثروت است. مهدی اطهری برندینگ چیست؟ واژه برندینگ برای اولین بار در مورد گله‏های گاو به کار رفت. از آنجا که گاوهای ماده و گاوهای اخته (پرواری) شبیه به هم هستند، آنها را با داغ کردن از هم تشخیص می‏دهند. شرکت‏هایی که در یک صنعت واحد فعالیت می‏کنند، کما بیش مثل هم هستند.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

دانلود پاورپوینت برند یا نام تجاری

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت برند یا نام تجاری”