پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی;پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی;پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری ;پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهداف بازاریابی

تعیین رسالت موسسات

تعیین اهداف موسسه

سلسله مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی

جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه متوسط ( حالت عادی)

جایگاه بازاریابی در نمودار سازمانی یک موسسه خیلی بزرگ ( حالت پیشرفته)

عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی

مبانی مختلف طراحی ساختارهای سازمانی

انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی

دایره بازاریابی با ساختار عملیاتی

دایره بازاریابی با ساختار جغرافیایی

سازمان بر مبنای مدیریت محصول

ساختار سازمانی بر مبنای مدیریت بازار

ساختار سازمانی دویر (ماتریسی)

محاسن ساختار سازمانی

معایب ساختار سازمانی

سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک

چالشهای مهم سازمان بازاریابی

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت ” فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی ” می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی”