پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بینالمللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی با موضوع تحقیقات بازاریابی بینالمللی ;پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین المللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی);پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی;پاورپوینت تحقیقات بازاریابی بین المللی ;تحقیقات بازاریابی بین المللی
دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی بینالمللی (فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
وسعت كار بازاریابی بینالمللی
مهارتهای مهم از تكنیكهای تحقق بازاریابی داخلی برای استفاده در بازارهای خارجی
مشكلات تحقیق بازاریابی در كشورهای مختلف
مشكلات فرهنگی
برخی مشكلات فرهنگی
مشكلات تكنیكی یا فنی
مشكلات دادهها
سیستم اطلاعاتی بازاریابی
اركان اساسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی
شناخت اطلاعات مورد نیاز سیستم
طبقهبندی اطلاعات
اطلاعات دستوری
اطلاعات منابع
دستهبندی اطلاعات مربوط به بازار
اطلاعات بازار بالقوه
رفتار و گرایش مصرفكنندگان
شبكههای توزیع
جمعآوری اطلاعات سیستم اطلاعات بازاریابی
مراحل روش علمی تحقیق در بازاریابی
پردازش اطلاعات جمعآوری شده
اهداف اصلی پردازش اطلاعات
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تحقیقات بازاریابی بینالمللی ، ” می باشد که در حجم 27 اسلاید، تهیه شده است.