پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی (فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ;پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی (فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی);پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی;پاورپوینت محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
دانلود پاورپوینت با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بینالمللی
تعریف فرهنگ
عناصر فرهنگ
مذهب
نمونههای تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیتهای تجاری
تحریمها و تجویزهای مذهبی
نگرش به موقعیت زنان
عادات
سطح تحصیلات
هنر در بازاریابی
تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیتهای بازاریابی بینالمللی
فواید استانداردسازی خطمشی بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ، ” می باشد که در حجم 19 اسلاید، تهیه شده است.