دانلود تحقیق در خصوص بازاریابی مویرگی ( مستقیم )

سمینار مسائل بازاریابی;مستند سازی;دانلود تحقیق;دانلود مقاله;بازاریابی;بازاریابی مستقیم;بازاریابی مویرگی;دانلود تحقیق در خصوص بازاریابی;بازاریابی چیست;مقاله بازاریابی

دانلود تحقیق در خصوص بازاریابی مویرگی ( مستقیم )

چکیده

بازاریابی مستقیم یا مویرگی به عنوان به كارگیری كانالهای مستقیم ارتباط با مصرف كنندگان به منظوریافتن مشتری وتحویل محصول وخدمت به مشتری بدون نیاز به استفاده از واسطه های بازاریابی تعریف شده است بازاریابی مستقیم به بازاریاب اجازه می دهد كه پاسخ های مستقیم بیشتری از مشتری دریافت كرده بازارهدف را به گونه ای بهتر نشانه گیری كند ومحصول را بدون قرارگرفتن در فرایند عریض وطویل وپر هزیننه كانالهای سنتی به فروش رساند

بازاریابی مویرگی ، لزوماً شامل فعالیت‌های کوتاه‌ مدت و پاسخ مدار نیست. بازاریابی مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق او به هزینه کردن خواهدبود. زمانی که مشتری جذب شد، فرصت فروش سایر محصولات بنگاه به او، به وجود می‌آید

پس بازاریابی مویرگی می ‌تواند مشتریان بالقوه را شناسایی و تعدیل کرده و راه فروش را هموارکند

و….

دانلود دانلود تحقیق در خصوص بازاریابی مویرگی ( مستقیم )

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود تحقیق در خصوص بازاریابی مویرگی ( مستقیم )”