مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه………………………………………………………………. 13
2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری……………….. 15
2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM…. 18
2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری كلید مدیریت ارتباط با مشتری.. 19
2-5- سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری….. 27
2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایتمندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری… 28
2-7- فن آوری های مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری……. 30
2-8- فناوری اطلاعات و بهرهوری بنگاه های اقتصادی و بهبود CRM….. 33
2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری……………. 38
2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری…….. 45
2-11- مدیریت ارتباط و تمركز بر مشتریان كلیدی…………………… 46
2-12- پیشینه تحقیق…………………………………………….. 49
لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری”