مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه………………………………………………………………. 13

2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری……………….. 15

2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM…. 18

2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری كلید مدیریت ارتباط با مشتری.. 19

2-5- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری….. 27

2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری… 28

2-7- فن آوری های مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری……. 30

2-8- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاه های اقتصادی و بهبود CRM….. 33

2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری……………. 38

2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری…….. 45

2-11- مدیریت ارتباط و تمركز بر مشتریان كلیدی…………………… 46

2-12- پیشینه تحقیق…………………………………………….. 49

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری”