مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 تاریخچه تحقیق……………………………………………………….. 17

2-2 مقدمه………………………………………………………………… 18

2-3 توضیح مختصری از بازاریابی…………………………………………..20

2-4 نام و نشان تجاری………………………………………………………. 27

2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری…………………………………………. 32

2-6 مدل های ارزش نام تجاری……………………………………….. 34

2-7 رفتار مصرف کننده……………………………………………………… 50

2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده….. 53

2-9 تحقیقات انجام شده در ایران…………………………………………… 59

2-10 تحقیقات انجام شده در جهان………………………………………… 60

2-11 مدل نظری تحقیق……………………………………………………… 61

دانلود مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده”