پاورپوینت الگوبرداری (Benchmarking) از دید مدیریتی

دانلود پاورپوینت الگوبرداری Benchmarking از دید مدیریتی;پاورپوینت الگوبرداری Benchmarking از دید مدیریتی;الگوبرداری Benchmarking از دید مدیریتی;الگوبرداری ;Benchmarking از دید مدیریتی;Benchmarking

بخشی از محتوای فایل:

الگوبرداری ( Benchmarking )

سازمان‌ها برای حفظ مشتریان، تعامل با تأمین‌کنندگان، بهره ‌وری بیشتر کارکنان و ارتقای مزیت‌های رقابتی، نیازمند شناخت رقبا، ابزار و مقایسه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف کاری هستند. استراتژی‌های مختلفی برای بقا در میدان رقابت معرفی می‌شود. یکی از این راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملکرد دیگر سازمان‌ها و الگوبرداری از رفتار آنهاست. شرکت‌هایی که استراتژی تحلیلی را سرلوحه بقای خود قرار می‌دهند، بهینه کاوی یا بنچ مارکینگ را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر بهبود مستمر و تعیین موقعیت خود در میدان کسب و کار می‌دانند.

الگوبرداری چیست؟

تعریف بنچ مارکینگ در مدیریت عبارت است از یک فرآیند سیستماتیک ارزیابی و مقایسه محصولات ، خدمات و فرایند های کاری یک سازمان، با پیشروان همان صنعت و سایر صنایع.

یا در تعریفی دیگر بنچ مارکینگ عبارتست از جستجو برای یافتن بهترین تجربیات صنعت یا خدمات برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد. و . . .

دانلود پاورپوینت الگوبرداری (Benchmarking) از دید مدیریتی

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت الگوبرداری (Benchmarking) از دید مدیریتی”