پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت;کیفیت فراگیر;ادوارد دمینگ;اصول مدیریت کیفیت

با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت

فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است

کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می

کند

مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و…است .

هدف

فراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش

بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد.

با کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد.

تاریخچه

در سال 1924 شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای
کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد. از این نمودار به عنوان نقطه شروعی
برای کنترل SQC کیفیت آمارینام برده میشود . در سال 1950 ادوارد دمینگ چند
دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد. ژاپنی ها با
استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال
رنسانس کیفیت در مورد محصولات آمریکایی در حال اجرا بود در میانه دهه
1980 مفهوم TQM منتشر شد.

فایل پاورپوینت30 اسلاید

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر”