روش اجرائی طرح تجاری

طرح تجاری ;روش اجرائی طرح تجاری ;دلایل تهیه طرح تجاری;فهرست محتویات ;ابلاغ طرح تجاری

1-هدف و دامنه كاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری
بلند مدت و كوتاه مدت مدیریتارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و
واحد فروش سازمان می باشد .
2-مسئولیت :
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
3- شرح روش :
طرح تجاری (BUSINESS PLAN) :برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید
برای فعالیت تجاریهدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف
راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرحتجاری می گویند.
اهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است كه سه ساله یا
بیشتربه طول می انجامد .
1-3- دلایل تهیه طرح تجاری:
الف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم
مشخص می كند.
ب:توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب
قادر خواهد بود انرژی خود را برایانحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی
متمركز كند.
ج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی
پرورش می دهد .
د: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه
رقابت و همكاری در شرایط سخت كمكمی كند .
ه:در صورتیكه در مقاطع سازمانی یك طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان
به روز شود، تجارت ، پول و اعتبارشركت حفظ خواهد شد .
فایل پاورپوینت 32 اسلاید

دانلود روش اجرائی طرح تجاری

لینک دانلود و توضیحات فایل”روش اجرائی طرح تجاری”