دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

بازارهای مصرف کننده ;عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .

فهرست:

nمدل رفتار مصرف کننده :

nخصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:

nعوامل فرهنگی :

nعوامل اجتماعی :

nعوامل شخصی :

nعوامل روانی :

مدل رفتار مصرف کننده:

فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید .

دانلود دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده”