پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..

16

بخش اول

16

2-2) سرمایه فکری …. …………………………………………………………………………………………………………………….

19

2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ………………………………………………………………………………

23

2-2-2) تعریف سرمایه فکری ……………………………………………………………………………………………………………

2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری……………………………………………………………………………………..

26

26

2-2-4) مشترکات نظریات ………………………………………………………………………………………………………………..

2-2-4-1) سرمایه انسانی …………………………………………………………………………………………………………………

2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) …………………………………………………………………………………………….

2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)…………………………………………………………………………………………………

40

41

42

42

2-2-5) سنجش سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………………………

2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری………………………………………………………………………………………………

2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری………………………………………………………………………………………

2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فكری …………………………………………………………………………….

42

42

45

45

2-2-6) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری ………………………………………………………………………

49

2-2-6-1) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………..

49

2-2-6-2) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ………………………………………………………………………..

52

2-2-7) گزارش‌دهی سرمایه فكری …………………………………………………………………………………………………….

59

2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمایه فكری ……………………………………………………………..

60

2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فكری …………………………………………………………………………………….

62

بخش دوم : مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………………..

62

2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) …………………………………………………………………………………………….

62

2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………..

62

2-3-2) تاریخچه مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………

65

2-3-3) انواع مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………………………

67

2-3-4) انگیزه­های مدیریت در مدیریت سود …………………………………………………………………………………….

68

2-3-5) مدیریت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ………………………………………………………………………..

70

2-3-6) جایگاه مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………………

71

2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار………………………………………………………………………………………..

72

2-3-8) روش‌های مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………….

73

2-3-9) ابزارهای مدیریت سود …………………………………………………………………………………………………………..

74

2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ……………………………………………………………………………………..

77

2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………

80

2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود …………………………………………………………………………….

82

بخش سوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………

83

2-4-1) تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………..

83

2-4-2) تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….

88

دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

لینک دانلود و توضیحات فایل”پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود”