مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی و کم توانی ذهنی
مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی و کم توانی ذهنی
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1-2 کم توانی ذهنی …………………………………………………………………………..15
1-1-2شیوع ……………………………………………………………………………………..17
2-1-2طبقه بندی کم توانی ذهنی …………………………………………………. 18
1-2-1-2طبقه بندی انجمن امریکایی کم توانی ذهنی………………………………..18
2-2-1-2طبقه بندی بر اساس انتظارهای آموزش پذیری……………………………..20
3-1-2ویژگی های شناختی دانش آموز کم توان ذهنی………………………………21
4-1-2ویژگی های عاطفی و روانی کودکان کم توان ذهنی………………………24
2-2 فراخنای توجه…………………………………………………………………….26
1-2-2فیزیولوژی توجه………………………………………………………………………..27
2-2-2عوامل موثر در توجه…………………………………………………………………..30
3-2-2انواع توجه……………………………………………………………………………….31
4-2-2عملکردهای توجه………………………………………………………………………33
5-2-2کمبود توجه………………………………………………………………………….38
6-2-2درمان ………………………………………………………………………………….40
7-2-2کم توانی ذهنی و اهمیت توجه……………………………………………………42
3-2نمایش درمانی…………………………………………………………………………..44
1-3-2تاریخچه نمایش درمانی …………………………………………………………..45
1-2-3-2انجمن نمایش درمانگران بریتانیا………………………………………………..47
2-2-3-2انجمن ملی نمایش درمانی امریکا…………………………………………..50
3-3-2ابزار نمایش درمانی………………………………………………………………..52
4-3-2اهداف نمایش درمانی……………………………………………………………..58
5-3-2رویکردهای نمایش درمانی……………………………………………………..58
1-5-3-2دیدگاه انسان شناسی/آیینی جنینگز……………………………………….59
2-5-3-2نظریه نقش رابرت لندی…………………………………………………………60
3-5-3-2دیدگاه پنج مرحله ای امونا……………………………………………………….61
6-3-2روان نمایش درمانی و نمایش درمانی………………………………………….62
7-3-2نمایش درمانی برای کودکان…………………………………………………………64
8-3-2نمایش درمانی در آموزش ویژه……………………………………………………..65
9-3-2استفاده از نمایش درمانی برای افراد دارای مشکلات یادگیری……………..67
10-3-2توجه در نمایش درمانی……………………………………………………….68
11-3-2اجزاء جلسات نمایش درمانی………………………………………………….69
4-2بررسی متون…………………………………………………………………………….72
1-4-2تحقیقات انجام شده داخلی……………………………………………………72
2-4-2تحقیقات انجام شده خارجی…………………………………………………….73
لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه نمایش درمانی و کم توانی ذهنی”