مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1تعریف یادگیری… 24

2-1-1تعریف سبک…. 26

2-1-2تعریف سبک شناختی… 27

2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27

2-1-3-1سبك یادگیری واگرا 28

2-1-3-2سبك یادگیری جذب كننده 28

2-1-3-3سبك یادگیری همگرا 29

2-1-3-4سبك یادگیری انطباق یابنده 29

2-1-4-انواع سبك های شناختی… 30

2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری… 30

2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت…. 30

2-1-4-3سبك های مفهوم سازی… 30

2-1-4-4سبك های بخش بخش سازی… 30

2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی… 31

2-1-4-6جذب كننده در برابر انطباق یابنده 31

2-1-4-7پردازش كننده كلامی در برابر دیداری… 31

2-1-4-8سبك شناختی تكانشی در مقابل تاملی… 31

2-1-4-9سبك های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی… 32

2-1-4-10سبك های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32

2-2تعریف اهمال کاری… 34

2-2-1انواع اهمال كاران و مراتب آن.. 36

2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37

2-2-3آثار اهمال کاری : 37

2-2-4پیامدهای اهمال کاری : 38

2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری… 38

2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط… 39

2-2-7درمان اهمال کاری… 43

2-3تعریف رضامندی… 45

2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش….. 47

دانلود مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

لینک دانلود و توضیحات فایل”مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان”