دانلود پاورپوینت مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان (e-CRM)

دانلود پاورپوینت مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان;پاورپوینت مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان ;مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان ;روابط با مشتریان ;مدیریت الكترونیكی;eCRM

فهرست مطالب:

مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان (e-CRM)
تاریخچه و معرفی
رویكردی به توسعه استراتژی‌های CRM
عوامل بحرانی موفقیت
چهار روش افزایش بهره‌وری در نقاط تماس مشتریان با سازمان
علل شكست پروژه‌های CRM
كاربرد BSC در اجرایی نمودن استراتژی CRM
بررسی CRM در كشور هند
تجارب موفق شركت‌های خارجی
الگوها و نیازمندی‌های اجرایی
تعاریف و مفاهیم e-CRM
e-CRM در صنعت خودرو

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان (e-CRM)

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت مدیریت الكترونیكی روابط با مشتریان (e-CRM)”