پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM

پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM;دانلود پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM;مدیریت جامع كیفیت TQM; TQM;عوامل كلیدی TQM;اصول TQM

بخشی از متن:

فلسفه مدیریت

ارتقای کیفیت از انتخاب فلسفه مدیریتی شروع می شود. در سفر بی پایان ارتقای کیفیت نقطه شروع برای تلاشهای ارتقای کیفیت در یک سازمان انتخاب آگاهانه یک فلسفه مدیریتی است. ابتدا باید مدیران ارشد سازمان از میان فلسفه های مدیریتی رایج فلسفه ای را برای جهت دادن به تلاشهای سازمان خود انتخاب نمایند .

باید توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسیار حائز اهمیت است ،ولی اگر قرار است فلسفه مدیریتی انتخاب شده موجب تحول اساسی در سازمان گردد اجرای صحیح آن کمتر از اجرای آن نمی باشد.

مدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتری محوری فرایند گرایی و ارتقای مستمر هم در رأس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.

تعریف مدیریت جامع کیفیت

مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیك سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.

برخی عناوین فایل:

فلسفه مدیریت

تعریف مدیریت جامع کیفیت

ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت

سیر تكاملی روند مدیریت كیفیت جامع (TQM)

اصولT.Q.M

مراحل اجرای برنامه TQM

چند اصل به منظور اثر بخشی T.Q.M

هزینه های T.Q.M

و …

دانلود پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM”