پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی;برجسته سازی بزرگنمایی;تکرار;تاکید و تایید ;تازگی وتفاوت;فراوانی و کثرت تضاد

فهرست

1»تاکتیک وتکنیک تبلیغات

2»عناصراصلی تبلیغات

مقدمه:

ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است.

اکثر شرکت ها از آژانس های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در رابطه با برندشان استفاده می کنند، یا به تیم تبلیغاتی درون شرکت متکی هستند.
رسانه هایی که برای انتشار اطلاعات استفاده می شوند شامل تلویزیون، رادیو، سینما، بازی های ویدئویی، اینترنت، ارتباط های تلفنی، بنر، بیلبورد، و رسانه های چاپی مانندروزنامه و مجله می باشد .

تعریف:

تبلیغ:

در لغت در واژه عربی به نام بَلَغَ به معنی رسیدن، وصل کردن، دعوت و اعلام و… و تبلیغ از باب تفعیل به معنی رساندن چیزی است.
در زبان فارسی نخستین بار توسط ملک الشعرای بهار از واژه آوازه گری به جای تبلیغ استفاده شد که اقبال از آن صورت نگرفت.

و………….

دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی”