رفتار سازمانی مثبتگرا

رفتار سازمانی مثبت گرا ;هدف اصلی رفتار سازمانی مثبت گرا ;متغییر ها

مقدمه

مدیریت و رهبری در عین جذابیت به یکی از پیچیده‌ترین مفاهیم سازمانی تبدیل شده است. پیچیدگی ذاتی بشر در کنار شتاب فزاینده تغییرات،‌ درک عوامل موفقیت سازمان را دشوارتر ساخته است. هزاره سوم با مسائل مهمی همچون افزایش دموکراسی، افزایش جمعیت، جهانی‌شدن، گسترش ارتباطات و اطلاعات، مسائل اخلاقی و مسئولیت اجتماعی، افزایش انتظارات مشتریان، رقابت فزاینده سازمان‌ها، سرعت رشد دانش و فناوری، و… دست‌به‌گریبان شده است.


تعریف

رفتار سازمانی مثبت گرا چنین تعریف می شود:

“ مطالعه و كاربرد توانمندی‌های مثبت روان‌شناختی و نقاط قوت منابع انسانی كه قابل توسعه و اندازه گیری باشند و بتوان برای بهبود عملكرد كاركنان، آنها را به صورت اثر بخش مدیریت كرد. “



دانلود رفتار سازمانی مثبتگرا

لینک دانلود و توضیحات فایل”رفتار سازمانی مثبتگرا”