دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

روش اجرائی طرح تجاری ;پاورپوینت روش;اجرائی طرح تجاری

هدف و دامنه كاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و كوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

طرح تجاری (BUSINESS PLAN) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرح تجاری می گویند nاهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است كه سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .

nالف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می كند nب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمركز كند. nج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد . nد: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همكاری در شرایط سخت كمك می كند . nه: در صورتیكه در مقاطع سازمانی یك طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد .

nو: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها كمتر می توانند باعث تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند . nز: موقعیت مناسب و مساعد برای شركت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود . nح: با داشتن یك طرح تجاری مناسب می توان نیازمندی های یك آینده موفق را با واقعیت های موجود كنونی مقایسه كرد و میزان تغییرات موردنیاز شركت را تجزیه و تحلیل كرد . nط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل شدن به یك موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد. n

دانلود دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

لینک دانلود و توضیحات فایل”دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری”