پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت;دانلودپاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت;مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه ;فروشگاه زنجیره ای وال مارت

بخشی از متن:
فروشگاه های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.
در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند. وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحال‌حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد.

حوزه فعالیت شرکت وال مارت، خرده‌فروشی است. کسب ‌و کار این شرکت، در پنج بخش صورت می‌گیرد:
فروشگاه‌ها
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب‌ها
فروشگاه‌های بین‌المللی

و…

فهرست مطالب:
فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه زنجیره ای وال مارت
حوزه فعالیت وال مارت
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب
فروشگاه‌های بین‌المللی
ویژگیهای شرکت
مدل کسب و کارشرکت وال مارت
موقعیت وال مارت در بازار
استراتژی وال مارت
تحلیل استراتژی وال مارت
نقاط قوت
نقاط ضعف
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
تحلیل استراتژی SWOT فروشگاه زنجیره ای رفاه
مقایسه ماتریس swot رفاه با وال مارت

دانلود پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت”