پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی;پاورپوینت ;تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دارای 29 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

تعریف تحقیقات بازار یابی

« فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد.

نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی

فعالیتهای اصلی در بازار یابی

آمیخته بازاریابی

جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قابل کنترل اجرای آمیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع و ترفیع و فروش هستند .

این متغیرها در برنامه ها یا سایر عملیاتی جانشین می تواند با هم ترکیب شود .

وظیفه ی تحقیق در بازار

آماده کردن مدیریت برای تصمیم گیری ، با در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط ، دقیق ، معتبر و به روز است .

مدل تصمیم گیری (Decide)

تعریف مسئله

تعیین عوامل قابل کنترل غیر قابل کنترل

جمع آوری اطلاعات مربوطه

مشخص کردن بهترین گزینه

توسعه و اجرای طرح بازار یابی

ارزیابی و فرایند تصمیم گیری

طبقه بندی تحقیق در بازار

1- تحقیقات منجر به حل مسأله

2- تحقیقات منجر به شناسایی مسأله

ppt: نوع فایل

سایز:212 KB

تعداد اسلاید:29

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

لینک دانلود و توضیحات فایل”پاورپوینت تحقیقات بازاریابی”